close
其實這首歌是我在別的地方找到
給13機關的安魂曲ˊˇˋ

但是既然那麼剛好我也想放(重點?!
所以


The angels of the room

You lie, silent there before me.
妳說謊,在我面前沉默不語

Your tears, they mean nothing to me.
妳的淚水,對我已經毫無意義

The wind, howling at the window
那風,在窗口嗥哮

The love you never gave, I give to you-really don't deserve it -
您從未像我愛妳那般,如此的愛著我-真不值得-

but now, there's nothing you can do
但如今,妳已無能為力

So sleep in your only memory
僅此沉眠在妳殘存的回憶中

And weep, my dearest mother
並且啜泣,我最摯愛的母親

 

Here's a lullaby to close your eyes, (goodbye)
這搖籃曲使妳閉上了眼睛,(再見了)

It was always you that I despised
總是無視於妳的存在

I don't feel enough for you to cry, (oh my)
我不覺得哭泣對妳而言已足夠,(噢,摯愛...)

Here's a lullaby to close your eyes, (goodbye goodbye…)
這搖籃曲讓妳閉上了雙眼,(再見了 再見了)

 

So insignificant
如此的微不足道

Sleeping dormant deep inside of me
沉睡在我內心深處

Are you hiding away, lost Under the sewers
妳不斷的在躲藏嗎,是遺落在陰溝之下

Maybe flying high In the clouds
亦或高飛在雲端之上

Perhaps you're happy without me
沒有我或許你會快樂些吧

So many seeds have been sown on the field
許多的種子已播在田野之中

And who could sprout up so blessedly if I had died
假如我死去,而誰還能安然地發芽茁

I would have never felt sad at all
我根本從未感到哀傷

You will not hear me say I'm sorry
妳不會聽見我說我很抱歉

Where is the light Wonder if it's weeping somewhere
倘若某處正在低泣,何處才是我追尋的那道光

 

Here's a lullaby to close your eyes,(goodbye)
這搖籃曲使妳閉上了眼睛,(再見了)

It was always you that I despised
總是無視於妳的存在

I don't feel enough for you to cry, (oh my)
我不覺得哭泣對妳而言已足夠,(噢,摯愛...)

Here's a lullaby to close your eyes, (goodbye goodbye...)
這搖籃曲讓妳閉上了雙眼,(再見了 再見了)

arrow
arrow
    全站熱搜

    leoma 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()